pátek 9. března 2012

Bacily

V našem případě tedy spíš viry. A to střevní. Už u nás divočí druhý týden. A tak jsme se na ně zkusili podívat :)
Krása co? Takhle na obrazovce:) A jak je dovedou vymalovat......Až nám bude líp, zkusíme si nějakého nakreslit.....


Taky něco praktického jsme vyzkoušeli. Dlaně posypat třpytkama (to jsou právě ty bacily, co se nám tam nachytaly). A teď-na co sáhnem, tam zůstanou. Pak jde někdo jiný, sáhne, šup a už mu sedí na jeho dlaních....a páni, nejdou setřepat, ani utřít, musí se umýt mýdlem a to pořádně!!! Názorný příklad fungoval CELÉ dopoledne. Odpoledne vše zapomenuto a umývání rukou (když se zrovna mamka nedívá) se opět vykouřilo z hlavy. Tak nevím....

A nakonec byla pohádka, taktéž o virech.

6 komentářů:

  1. Radka, tak tieto vírusy šarapatia aj v Jakubkovej škôlke a zrejme aj v Rebekinej škole, ale my sme sa im tentokrát asi vyhli, stačilo nám nedávno...:)
    Jakub ale trochu soplíkový, vonku počasko o ničom, tak som mu predĺžila víkend o dnešok a celé doobedie sme vyrábali dinosaurov motivujúc sa vašim nápadom z minulého roku:) Bola z toho nad očakávanie skvelá zábava.
    Príma dni s umytými rukami a vírusmi len kreslenými:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Brzké uzdravení přeju:-)
    Krásně si to těm tvým robátkům vysvětlila.
    U nás chřika začíná...chjo.
    Mějte se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. No vida, co se s flitry dá taky udělat, já tu naší epidemii nezvládla :)..ale tohle je moc hezké! Jinak u nás už snad zvrat k lepšímu, ale tuto zimu jsem se cítila čas od času jak Don Quijote v boji s větrnými mlýny :(.

    OdpovědětVymazat
  4. juuu, super výchovný nápad!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych to viděla na pedagoga roku. Komenského metoda názornosti už nejde zrealizovat přesněji, seš mág. Borec, teta, moc se mi to líbí. Pozdravuj mrňousky a mýdlu zdar. Aspoň občas, přecejen - i ty protilátky si musí organismus tak trochu nenásilně vytvořit.o) J.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,dnes jsem objevila tvůj blog a moc se mi tady líbí!
    Přidávám se k pravidelným čtenářům.
    Ráda bych tě pozvala ke mně na návštěvu a přeji krásný den!
    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat