pondělí 26. března 2012

Od rána do večera

Konečně se dá být venku celý den. Co den, klidně víkend. Ten uplynulý byl ve znamení kol, motorek, bruslí (zvrtlého kotníku- doufám, že jen..), pískoviště, skákání, procházek, házení šišek, pouštění lodiček z kůry, kouzelného stromu ukrývajícího poklad v podobě čokovajíček:) ( ano sestro, daly jste zřejmě základ nové tradici :).........


Takže děti se větraly venku a já se mohla pustit do vyhlídnutého mlsu.Chinois. První ochutnání a na jazyku známá chuť, známá vůně, nějaké milované dětské jídlo......no jasně, buchtičky s krémem:) Takže kdo miluje buchtičky s krémem (šodó:), vřele doporučuji. U nás je to půl na půl, dvěma členům jsem se totálně zavděčila, dvěma vůbec a jeden zůstal neutrál (jakože teda když už, tak si dám:).....neva, alespoň nám zůstalo i na dnes:)

A budoucí deka Duhovka. Původně to měla být vlnovka (nějak mi ale nevycházely okraje), tak jsem ji změnila na proužkovku, ale ani to nějak nebylo ono, tak nakonec mě nakopla Kamča se svou večerní dekou:) a bude čtvercovka. Možná.

Tak krásné dny!!!

3 komentáře:

  1. Krásně strávený čas. Kotník se určitě brzy zahojí.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to prima, když mohou být děti venku. Deka bude moc pěkná, líbí se mi výběr barev:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu dobře strávený čas.

    OdpovědětVymazat