pátek 1. června 2012

"Zelená a modrá...

...pro blázna dobrá". Říkalo se, když jsem byla malá. A já jsem nechápala. Vždyť zelená tráva + modré nebe = překrásná kombinace. Za tím si stojím dodnes:). A tak není divu, že v sekáči mi padla do oka tunika právě v téhle barevné kombinaci.


Jenže čas tunik už minul. Chtě nechtě, vypadám v nich jako těhotná a to teda rozhodně nejsem a zřejmě už ani nebudu (tady se mi chce vložit takové ...malililililinkaté....škoda:).
 Tak co kdybych ji posunula kousek níž. A rázem je z ní sukýnka, taková domácí, zahrádková a neskutečně pohodlná.



No a nakonec ještě zužitkovat ustřižená ramínka:) (mimochodem, opravdu jsem nefotila svůj foťák:)




To bílé uprostřed není gumička, ale ustřižená silonka (že by svatební?:). Pruží docela obstojně.


8 komentářů:

  1. úžasný:-) s lehkostí a jen tak....inspirativní:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám recyklace... takhle parádně zužitkovat kousek, co už je de-mode... super! Chci ještě poděkovat za receptík na hrk-hrk mufinky, to určitě vyzkoušíme! Jo a mimochodem, Raduš, s Tvojí figurou bych tu sukýnku nosila klidně i mimo zahrádku ;o) krásný den! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Super - superissimmo :) Bezvadné nápady a ještě jsem se u čtení pobavila! Díky!
    Ta Ita

    OdpovědětVymazat
  4. Recyklace se povedla úžasně..krásná neznámá :) prostě umí!

    OdpovědětVymazat
  5. Chtě nechtě, vypadám v nich jako těhotná a to teda rozhodně nejsem a zřejmě už ani nebudu (tady se mi chce vložit takové ...malililililinkaté....škoda:) - hahahahahahahahahahahahahahahaha...
    Tě žeru. Kdybys tušila, co? No jo, život má kapsy plné překvapení ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))))Tak to je ale teda fakt srandovní:)))) Nejlepčí, taková překvápka.....

      Vymazat