pondělí 25. června 2012

V Jihlavě

Občas mívá muž takové "pracovně vzdělávací výjezdy". Tak jsme sbalili děti, nasedli a jeli. Zatímco taťka se nám vzdělával, my jsme měli přinejmenším osm hodin volného času. A téměř celý jsme ho strávili v Zoo.



Přijeli jsme v 8 hodin, zrovna otevírali, takže jsme v zahradě byli sami  (až na obyvatele a ošetřovatele:)


Bylo tam plno zvířat, které v jsem ještě neviděla, třeba můj favorit číslo jedna:)



Taky spousta zábavy pro děti.

Moc hezky tam bylo:)

A jelikož svět je malý, poštěstilo se nám získat skvělou průvodkyni Jihlavou. V Zoo jsem zahlídla povědomou maminku + velký foťák + dva capartíci a až má jistota dosáhla vrcholu, odvážila jsem se ji oslovi. "Dobrý den, nejste Kopretina?" Byla :) Kopretino děkujeme!!!


Mimochodem, Jihlava je nádherná!
Byl to vskutku vydařený výlet, spokojení byli všichni:) A to je co říct....

5 komentářů:

  1. Krasna nahoda a krasny den plny prekvapeni. Takovych dnu by melo byt vic.

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, taky děkuji za mile strávené chvíle ve vaší společnosti. Moc milé překvapení .-).J.

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, ZOO v Jihlavě mám moc ráda, je takové komorní... A to setkání, to je super náhoda!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jak je ten svět malý :)), všechno klaplo a je cítit jak jste užili!

    OdpovědětVymazat