úterý 3. května 2011

Čelenka

...aneb staré roztrhané oblíbené rifle + návod na látkové kytičky. Už dlouho jsem ji měla v plánu a  včera byla ideální chvilka, tak jsem se do čelenky pustila. Obyčejnou plastovou čelenku jsem omotala proužkem rifloviny a přidala jsem růži. Zalepená jsem byla slušně:), po zkušenostech, které jsem se dozvěděla, jsem se ale nesnažila lepidlo strhnout i s kůží:))) do večera se samo nějak "sedřelo":) Prostřední synek mně při tom celou dobu sledoval, přeci jen "pistole" má pro něj jisté kouzlo. Po posledním přilepení jsem řekla- Tak a máme to hotovo. A on dodal- A teď budeš celá zářit:)))).......No je zlatý:))) Ale k záření mám hodně daleko:))

16 komentářů:

  1. Nadherna, moc se ti povedla! Zdravi Monika....

    OdpovědětVymazat
  2. K záření nemáš daleko, krasavečko, záříš neuvěřitelně a to i přes monitor, naživo to musí být extranářez pozitivna:o) Těším! Čelenka úžasná, prstýnek krásný, ale ten úsměv, ten je "upa bestovní", jak říká náš kamarád Filip:o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Super ♥♥♥ a sluší :-). Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Radi, ta je skvělá....a moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ta je dokonalá a MÓÓÓC ti sluší!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekná čelenka....zase inšpirácia....synátor je poorný a má recht! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako, rudá záře ze mně plane (jak se tady červenám:), jste moc hodné a já velmi, velmi děkuji!!!!!

    Ještě musím:
    Jani- no nevím nevím:),zdání někdy klame a tohle byla pro mně šíleně vtipná situace- fotit se sama v zrcadle:)) Tak pozor pozor, ať se mně nakonec nepolekáš:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Radu, tedy ta je púarádní! Moc se ti povedla! A ta fotka, nemám slov - prostě kočka jako pes :o)
    Moc zdravím, Helena

    PS: bože, doufám, že nejsem "vtipná" až moc! Bez hloupých vtipů - jsi krásná ženská!

    OdpovědětVymazat
  9. A ještě si ani nezkontroluju, co jsem naťukala - čelenka je pochopitelně parádní!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta je náádherná, to by se holkám líbilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Nadherna celenka a moc se mi libi ten sebeportret, ten nema chybu!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Radko, ta je krasna. Ja chci taky. Jdu hledat stare rifle... Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  13. Heli- vtipy ty já moc ráda:)))) Děkuji!!!

    Amelie- však jestli bude čas, s chutí do toho- je to jednoduchost sama- jaá bych se do ničeho složitého nepouštěla:)))

    Kami-děkuji a zdravím! Však taky jsem se nasmála, naposled jsem se fotila v zrcadle s "břůškem", kluci teď stáli v němém úžasu a sledovali, co že to máma vyvádí:)))

    Kateřino- děkuju!!Bude ti určitě slušet!! Také krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Je krásná..já mám po lepení pistolí vždycky ruce samý puchýř..tak jsem šikovná:-(

    OdpovědětVymazat
  15. AndyPan- tak to já mám naštěstí jen tu nejmenší, nejlevnější a zdá se mi,že až tak horká není, takže já jsem vždy jen polepená- jinach bych to teda nechtěla vidět:)Tak at je puchýřů co nejmín:)

    OdpovědětVymazat