úterý 22. března 2011

Jaro a výšky

Posted by Picasa
"Jaro, jaro, jaro už je tu.
Sníh se mění na sněženky,
slunce sype z peněženky
na zem plno zlatých dukátů"
....z našeho oblíbeného CD:), sice na dukátky si ještě pár dnů počkáme, ale i tak.....je to nádhera!!!

Tak trošku jara už máme i doma:)


...než nám vykvete "špendlík"....



...tak si ho sami "rozkveteme"....



....háčkovanými kvítečky...



....inspirace zde




A pak ještě:)- náš "horolezec". Nemám ráda výšky, od dětství mám z nich fobii , ruské kolo je pro mně utrpení:) Pokud nemám pevnou půdu pod nohama, tak se klepu. Ne tak dvě děti z našich tří. Teď tedy hlavně nejmenší. Nic před ním není v bezpečí:) Kam nedosáhne, přistrčí si stoličku a leze.



...a sebere, co se dá, třeba sestřino pouzdro na pastelky:)

Pro jistotu si ještě před celou akcí sundá ponožky s protiskluzem. A dolů  lozit neumí, vždy vykročí do prázna, takže to musím  stihnout dřív než on!!!!:)) Teď si vymyslel novou zábavu- vyleze na židli, přehne se přes opěradlo a snaží se jí rozhoupat, uf!
 Stejně je to ale sranda, jak se nám neustále rozšiřují obzory, tak třeba- do nedávna jsem byla přesvědčená, že zámek na záchod (a podobné bezpečnostní záležitosti), jsou jen tahák na peníze rodičů, teď to vidím trošku jinak:)))) I když jako- zvládnem to i bez něj:))))

8 komentářů:

  1. Radka krásne zábery a pekné výtvory pre jarné aranžmá:) Horolezecké výkony už u nás priniesli zopár zelenomodrých odkazov na najrôznejších častiach tela...Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. máte nadherne jaro! a kvítecky vam podarili vyborné! :-) díki za link a promin za chiby ;-) hezky pozdrav s bavorska!

    OdpovědětVymazat
  3. Krasna vyzdoba!
    Jinak take nase nejoblibenejsi CD, uz jsem ho prepalila nekolika kamaradkam tady. A horolezeckou stolicku mame taky uplne stejnou (od prababicky v Cechach). Nastesti ani jedno z deti nebylo na vystupy (pro neurotickou matku zachrana pred totalnim zhroucenim) :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Bomba šecko, ale zdolávání vrcholků tedy bomba absolutní:o) A ještě ta plastelínová kytka! Hezky máte, Radu...

    OdpovědětVymazat
  5. Gabi- já jsem o těch lezeckých výkonech vždy jen slyšela:), tak teď si je i zažiju:)

    Naturmama- moc milá a nečekaná návštěva, to já děkuji za super inspiraci! A úplně se stydím, jelikož neumím ani slovo jinak než česky:(( Budu se muset nad sebou zamyslet a k nějaké jazykové učebnici zasednout:))) Zdravíme do bavorska!!!:)))

    Kami- s CD se nedivím, je fakt nádherné :) No já právě na to horolezení taky nejsem zvyklá, jsem to taky doteď neznala:) A neurotická matka- se musím smát:))), jako bys psala o mně:))) Teď už jen čekám, co mi začne cukat jako první:)
    Tak to máte krásnou památku na prababičku! Ta naše má prozatím jen minimální historii:)

    Jani- díky:))) Kytka je keramická, J.pořád něco nosí z "keramického kroužku", oni na to malují snad temperkama, tak to pak moc jako keramické nevypadá:)

    OdpovědětVymazat
  6. Radu, máte krásné jaro! Moc se mi líbí! A malý horolezec...ještě teď si pamatuju, jak mě obléval pot hrůzou, kam moje dítka stihla za sekundu vylézt :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Kytičky nádhera, na akce bez pudu sebezáchovy si ještě pamatuji..tak rychlou ruku přeju :))

    OdpovědětVymazat