čtvrtek 7. února 2013

Na soutěž

Mít doma nějakou tu poezii se hodí. Abysme zase nemusely na poslední chvíli shánět básničku na soutěž. A nejen pro to:)
 Většinou to jistí pan Husek a jeho knížka basniček pro děti a dcera na ni nedá dopustit, nicméně je na čase, zabrousit i do jiných vod.
Sláva antikvariátům!

5 komentářů:

  1. A já si dycky říkám, že J. se dostane do nejužšího výběru, máte doma super zásoby :) Kam vlastně chodíte? Já vím jen o jednom na Jížňákách...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, todle právě máme nachystáno až na příští rok- letos jsme to nestihly, protože J. mi to vždy oznámí pár dní předem a to už nestíháme ani zajít do knihovny a jediné co jsme měli, byly právě jen ty básničky od J. Huska, tak říkala ty...Musíš mi někdy poradit, co ty vybíráš H.:) Tyhle knížky jsou z internetového antikvariátu, ale jinak chodím do antivariátu nad Čedokem....je tam super paní, vždycky mi tam toho naloží....že pak musím řádně redukovat:)

      Vymazat
    2. Díky, tak nad Čedokem zkusím, básničkových moc nemáme. A vůbec by mě nenapdalo, že p. Husek má i pro děti, musím se u něj na jaře zastavit, až zase bude sedět před poštou :) H. dosud čerpá zvířátkové básničky, které napsala moje kamarádka, ale chtělo by to změnu ;-)

      Vymazat
  2. Taky řeším stejný problém, synek má mít připravenou básničku. Hezkou jste vybraly.
    U mě vždycky vedl Jiří Žáček, ale nic jiného snad doma ani nebylo. Chtěla jsem vybrat nějakou dětskou od Sklácela, ale pro prvňáčka mi přišly moc složité, gramaticky i obsahově. Vyhrál Jiří Dědeček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, já jsem právě taky přemýšlela, že bych do budoucna měla obstarat i nějaké klučičí....takže děkuju za tip na Dědečka!:)

      Vymazat