neděle 28. srpna 2011

Konec prázdnin

... už se kvapem blíží a já tady mám ještě pár fotek, kterými si chci připomínat letošní léto:)

Třeba úkoly skřítka Bambulky, tady zrovna jsme měli skládat origami:



... a když konečně zasvítilo slunce, vše se rázem rozzářilo:)



... taky jsme stavěli a lepili a "vyměřovali" a dolaďovali a pouštěli kuličky:



...někteří z nás hledali "drahokamy" v Bečvě:



...a jiní zase vyráběli krajkové kytičky do vlasů:)



...a skoro všichni jsme ťapkali:



...taky pár šrámů, hodných pravých pirátů, bylo:)



...a sbírali jsme a sušili bylinky...



...taky pár krásných západů slunce jsme viděli (i tady u nás ve městě)...



...a babička s tetou připravily na rozloučenou s prázdninama "dětský den" plný soutěží...
podle indícií měli za úkol najít odměny...

...a našli:)


...a taky jsem háčkovala. Nejdřív teda neháčkovala a v těch mini chvilkách volna mi něco hodně chybělo. Ano, háčkování. To bych si nikdy dřív nepomyslela. Tak jsem si našla předlohu a začala. Musím říct, že počítání jedna dva tři- jedna- jedna dva tři- jedna.....shledávám velmi uklidňujícím:) Nicméně... je mi jasné, že v mém případě , než z toho bude deka, se jedná o celoživotní projekt:)))))


To byla malá výseč z druhé poloviny našich prázdnin. Krásné slunečné dny přejeme!!!

5 komentářů:

  1. Tak to vypadá na bezva prožité prázdniny, i když počasí zrovna moc nepřálo. Moc se mi líbí ťapkání a kuličkování. Smekám taktéž před babičkou a tetou, které připravily "dětský den". Vypadá to úžasně, je bezva mít takovou kreativní rodinu.

    OdpovědětVymazat
  2. Prázdniny, na které budou děti určitě vzpomínat celý život :-) i díky pěkným dokumentačním fotkám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, to je krásná letní retrospektiva. Tvé děti jsou tvůj život a věř mi, je to krásný pohled!
    Mějte všichni krásné dny!
    Moc zdravím Helena

    Jo, tvoje háčkování se mi moc líbí, krásné barvičky a jeden z nejhezčích kamenů, jaký jsem kdy viděla!

    OdpovědětVymazat
  4. Čistě teoreticky... kdybyste chtěli adoptovat tři kousky dětí, hlásíme se! Jakože B, J a já:o))) Krása jásá! Na podzim musíme dát scuka.o) J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, super nápady, krásné soutěže. Náádherné háčkování..už se těším, až já na to budu mít zase čas...

    OdpovědětVymazat