čtvrtek 2. června 2011

Tričko pro dědečka

Děda bude slavit. A tak od nás dostane tuhle " chlapskou supermodernu":)



...nápad se mi zdál prostě úžasný:)

...i když dcera nakonec výsledek okomentovala jakože "hrůza" ("a fakt myslíš, že se to dědovi bude líbit?"), prostředníček byl nadšený (jako vždy) a nejmenší též přispěl svou troškou do mlýna a konečné dílo posypal pískem a trávou:) Tak to se bude určitě líbit:))))))

13 komentářů:

  1. Dědovi se tričko bude na milion procent hrozně moc líbit..otázkou je, zda ho bude nosit ;-), ale to už není tak podstatné! Ohromně moderní kousek se vám podařilo vytvořit! Tleskám ;-). Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, triko mi přišlo zajímavé, ale když jsem viděla, jak jste na to šli - opět úžásný nápad! Pokaždé, když se u tebe zastavím, mám pocit, že je svět hezčí, než na první pohled vypadá!
    Mějte se krásně! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektnný nápad, to by nás bavilo! Len si ako adresáta musíme vybrať niekoho mladšieho z rodiny, lebo naši dedovia by to iste ofrfľali:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbil ten mezistupeň na poslední fotce ;) ale jinak super nápad! Už vím, co s prckem provedeme na tátově triku s flekem :D

    OdpovědětVymazat
  5. úúžasný nápad...fakt paráádní!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Bude mít radost, to je tutovka!

    OdpovědětVymazat
  7. Oni tam někde na Lille mají i šálu takto, že jo?! Triko jsem neudržela, ale ta šála se mi líbila tuze... A náhodou, já být děda, tak jsem hrd a pych, protože co je s láskou dělané a s upřímností věnované, bývá zdaleka to nejlepší! A vše nej dědovi, hezky oslavte...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Radu to je zajímavé rellye :), mně se moc líbí jak umíš kloubit tvoření s tím nenechavým věkem. Děda bude myslím poctěn a děti si to věřím užily. Super. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Holky všem vám opožděně moc děkuji, děda nakonec nezklamal a hnedle si tričko oblékl- takže paráda:)))) Mějte se všechny moc a moc hezky!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. To je úžasný nápad, krásné a úžasné tričko. :-) Mimochodem, nádherný blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Radi, to je výborný nápad! Hážu na FB - matkám chlapečků v plen! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. A moc ráda vidím nové tváře!:) Vítejte:)

    Michleno- jasně, nápadů pro chlapečky není nikdy dost:)

    OdpovědětVymazat