sobota 12. února 2011

Provázkové košíčky

Tak už je mám hotové . První sadu . A je mi jasné , že budu potřebovat další . Takže dva jsou do koupelny , třetí - puntíkovaný bude v obyváku :) Jako v cirkuse :):):)

Posted by Picasa

8 komentářů:

  1. Radu, ty jsou dokonalé! Žádný cirus, usmnívám se tady na monitor - jsou parádní, veselé a ještě praktické. Moc se mi líbí!
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne, veselé, na jar ako stvorené:)
    Radka, dík za komentár...:)
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, jsou moc hezké a píšeš provázkové, jsou tedy háčkované z provázku?
    Hezký zbytek soboty
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Není cirkusový, já cirkusy nerada a tenhle košík můžu. Což takto lentilkový? V tomto případě by docházelo k trojté shodě v sympatiích (jana♥košík♥lentilky). Ať je to jakkoliv, jsou parádní. A puntíkový úplně nej.o)

    OdpovědětVymazat
  5. Heli- děkuji:)))

    Gabi- ách jaro, už se na něj tak těším:) A děkuji!

    Marci- ano,je z provázku,takový ten obyčejný z papírnictví, dcera si to nasazovala na hlavu,že to bude mít jako kloubouček- myslela to zcela vážně, tak jsem se smála, protože na omak je to šíleně drsné a tuhé a ona je taková citlivka:) A moc děkuji!

    Jani- no vidíš, já jsem v opravdovém cirkuse byla naposled jen jako dítě,taky ho moc nemusím, ale my tak nazýváme to naše rodinné seskupení- teda spíš to začal říkat někdo ze známých a tak se to ujalo, že teď vždy hlásíme-ALE PŘIJEDEME S CELÝM CIRKUSEM- aby byli připravení na ten velký šrumec. Jinak- jako drezůra u nás minimální:))) A máš pravdu- lentilkový bude daleko lepší-mňam:)))Krásný večír!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Marki-díky! Tak nějak-měly být:))))

    mamINO- Děkuji!:)

    OdpovědětVymazat