sobota 1. ledna 2011

Šťastný nový rok!!!!

Tak jsem se chystala,jak  sem dnes dám nějakou fotku ohňostroje,kterou se mi určitě podaří v té půlnoční záplavě hvězdiček cvaknout:)Foťák jsem měla připravený,přišla půlnoc,s mužem jsme si přiťukli a v tom....povolal si mě náš nejmladší chlapík.V první chvíli jsem tam s ním ležela mírně  rozhozená a nervózní,že "to" nestihnu,pak mi  ale došlo.......že tohle je ten nej a nej a nejkrásnější začátek roku,že nic není krásnějšího,kam se hrabou miliony hlučných hvězd,kam se hrabe obrázek,byť sebekrásnější,nic nepřekoná ten jeho klid,když se ke mě stulil,to jemné vrnění,když(jako obvykle)si dal své malé ručičky do mého výstřihu a jemně mě hladil,nic,opravdu nic, nepřekoná jeho přítomnost.Dá li Bůh,tak takových blikavých světýlek můžu ještě vidět spoustu,ale tenhle okamžik se synkem už se nebude opakovat.A tak já Vám všem v novém roce přeji, kromě zdraví,štěstí a lásky, taky ještě někoho,kdo Vám bude nablízku a ať se dokážete radovat z maličkostí a vychutnávat si všechny ty nádherné obyčejné věci,ty silné chvíle okamžiků,kterých jsou naše životy plné,stačí se jen dobře dívat a vnímat je všemi smysly:).Tak šťastný nový rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat